主頁 > Uncategorized > 醉死都可以係「為公犧牲」,勁爆!

醉死都可以係「為公犧牲」,勁爆!

官 員 飲 酒 死 當 殉 職 被 轟

浙江 溫 嶺 市 前 駐 京 辦 主 任 張 文 潮 , 不 久 前 因 喝 酒 死 亡 , 市 政 府 人 員 前 日 接 受 查 詢 時 證實 , 張 確 是 喝 了 酒 , 「 第 二 天 發 現 死 了 」 , 但 表 示 張 是 殉 職 , 後 事 由 「 政 府 按 因 公犧 牲 處 理 」 。 事 件 引 起 內 地 輿 論 熱 議 , 有 網 友 批 評 : 「 官 員 喝 死 算 殉 職 ? 當 然 了 !現 在 的 官 場 , 吃 喝 也 是 工 作 ! 」

而家好難理解中國官場班友到底個腦o係度諗緊乜!

原來o係出面用阿公錢狂食狂飲,之後一個唔該就「埋單」,最後竟然被封為聖,話佢「因公殉職」…….

嘩,真係諗到腦爆……

下次如果大家為公司出去應酬之前,擔心自己因公醉死,記住拎呢篇新聞同老細講:

「如果我今次咁唔好彩飲死o左,記住我係為公司而犧牲啊!我死o左後唔該對我屋企好o的,照顧我老婆仔女生活無憂,知道未?」

分類:Uncategorized
  1. 仍無迴響。
  1. No trackbacks yet.

發表迴響

