主頁 > 兩周一聚 > 兩周一聚:禮物

兩周一聚:禮物

十二月 17, 2008 發表留言 Go to comments

雖然,是遲了四日,但意外地遇到一個真實題材來寫「禮物」這個題目:

星期日,妹妹買完送給同事的聖誕禮物回家,她把兩條頸巾給我和媽媽看,要我們給予意見。

當時媽媽說:「阿哥份禮物呢?」

妹妹說:「叫佢o係呢兩條頸巾都揀啦。呢度有灰色同杏色,你鐘意邊條?」

我滿心歡喜回答:「杏色好睇o的。」

妹回答:「唔該晒,就送呢條俾邊個邊個啦。」

……

————————————————————————————–

星期一,我身體不適,提早上床睡覺,當我睡到迷迷糊糊的時候,我隱約聽到妹妹已經回家。

我好像聽到她說:「阿哥呢?我買o左份聖誕禮物俾佢啦。」

————————————————————————————–

星期二,起身後看到一個購物袋放在我的電腦椅上,我問媽這是什麼東西,她就回答:

「阿妹買俾你o既聖誕禮物啊。」

我打開一看,是一條DXXY的頸巾,好感動呢~~~~~

之後媽媽對我說:「呢條頸巾成五百幾蚊架,你睇下點樣回禮俾佢啦!」

聽了這句,我由「感動」立即變時「激動」!

結果到現在,我仍未想到怎樣回禮……

其他送禮的朋友包括:

今次出題人:readandeat (C9)

小孜媽

Mad Dog

The Man Who Loves Everton

Haricot

阿四

imak

筆路

Mugen C

揚眉女子

Zero

Michelle

分類:兩周一聚
  1. 十二月 17, 2008 at 3:23 下午

    在你的版面design中,應有一項叫Extras,點擊裡面snowing,即有下雪效果。有效期至明年1月4日。

  2. 十二月 17, 2008 at 3:28 下午

    Thank you

    已經搞掂了

  3. lotusandcedar
    十二月 19, 2008 at 5:28 上午

    >>「呢條頸巾成五百幾蚊架,你睇下點樣回禮俾佢啦!」

    哈哈!! 您妺妺拋磚引玉??!! She has set the standard, or else set you up :O

  4. 十二月 20, 2008 at 3:47 下午

    To Loutsandceder:

    老實講,佢份禮咁大,到而家都唔知送乜好,真係頭痛!

    呢個陷阱真係勁!

  1. 十二月 17, 2008 at 3:25 下午

發表迴響

