主頁 > News Discuss > 這就是我們引以為傲的「公立醫療系統」!

這就是我們引以為傲的「公立醫療系統」!

十一月 13, 2009 發表留言 Go to comments

剛剛在Facebook上,看到下星期就要開刀的事工,表述今天在威記的「經歷」後,就算外面天氣再凍,都感到不及這班所謂醫生、所謂官僚更冰冷!

原文如下:

今天回威院覆診有種被玩的感覺, 醫生未看我對眼就說"做手術係無用,都幫唔到你, 我覺得唔洗做啦, 你而家仲睇到1-2行(係最大字個行)..都ok呵.又未 係完全看不到.", 我打了個突, 係唔係有病架..醫生, ,

跟住很淡然地說"已有私家醫生幫我下星期做手術", 跟住他的態度180度轉了還說"幾好wor, 你甘後生做手術好..不如我幫你手術前做d checking呵, 你手術前有無野問呵? 不如開d眼藥水比你滴, 你手術後再幫你跟進…不如又驗下d血呵…"

超級無奈…..原來政府醫生已變成看下開下藥驗下野…..比我感到..根本幫病人既精神都…….唔想做手術..唔想浪費政府資源就出聲啦..不停洗d人去私家開刀..今日好明顯係洗我自己去私家做手術…一係要人等3年幾..而家政府醫療係唔係痴左線呵?

想要醫生護士的幫助和關顧、想得到適合的治療,這些應該是一個普通市民應有的權利,今日竟然變成了高不可攀的大山,我不禁問:到底是病人有病,還是整個醫療系統有病?

  1. kachun629
    十一月 14, 2009 at 5:53 上午

    都係三個字:錢作怪。

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

